petak, 24. veljače 2012.

Donacija za Studentski dom na Stupu


Evo jedna vijest koja nije toliko zanimljiva kao što su zanimljive fotografije dijela grada koji je sada zatrpan zgradama...

Hrvatski ministar znanosti, obrazovanja i športa prof. dr. sc. Dragan Primorac posjetio je 13. ožujka 2009. gradilište Studentskog doma na Stupu te predsjedniku HKDD-a don Anti Jeliću uručio vrijednu donaciju Vlade Republike Hrvatske od 700.000 kuna. 



Pritom je Ministar primorac zajedno sa svojom delegacijom i domaćinima: predsjednikom i djelatnicima HKDD-a, pomoćnim vrhbosanskim biskupom Perom Sudarom i dr. Franjom Topićem, predsjednikom HKD «Napredak» obišao Studentski dom u izgradnji i upoznao se s napretkom radova te problemima s kojima se danas susreće čitav građevinski sektor.
U izjavi za medije ministar Primorac je rekao: «Mene veseli jer je danas za moje ministarstvo bio vrlo zanimljiv dan, dan obrazovanja i znanosti. Želim još jednom zahvaliti HKDD-u na svemu što čine za Hrvate u BiH. Vlada RH i moje ministarstvo su nakon prve donacije od 500.000 kuna danas došli s donacijom od  700.000 kuna. Ovaj studentski dom je uistinu bitan za opstanak Hrvata u Sarajevu. Ova investicija koju činimo, ne činimo ju samo kao ispunjavanje naše ustavne obveze, već je od srca činimo za sve građane BiH. Ja sam danas bio na razgovoru s ministrima iz BiH i prezentirao sam ono po čemu je Hrvatska poznata: bolonjski proces, uvođenje obvezneg srednjoškolskog obrazovanja do prve kvalifikacije, državna matura. BiH je strateški partner Republike Hrvatske i ja sam danas ponudio svoju pomoć u vezi s problemima oko pristupnih fondova i kretanju prema Europskoj uniji. S ovom donacijom na lijep način zatvaramo ovaj dan koji je bio posvećen obrazovanju od predškolskog obrazovanja, osnovnog, srednjeg i visokog. Još jednom želim zahvaliti don. Anti Jeliću na svemu što čini za Hrvate u BiH.». 

U izjavi za medije predsjednik HKDD-a je rekao: «Radovi, kako vidite, dosta dobro napreduju i ja sam zadovoljan. Ova posjeta za nas znači veoma mnogo jer je to podrška Hrvatske Vlade. Oni su nas podupirali i prije ali ovo je prva posjeta ovom domu te mogu vidjeti što smo mi ovdje napravili. Predviđamo kako će se radovi završiti do početka školske godine 2010/11., naravno ako bude dobrih ljudi kao i do sada». Poželimo don Anti i dalje uspješan rad kako bi nas mogao što prije obradovati s viješću o otvaranju ovoga Doma kako barem dio katoličkih studenata u glavnom gradu ne bi bili podstanari nego «svoji na svome». Ovim putem upućujemo kritiku domaćim vlastima koje su još jednom pokazale svoju nebrigu o studentskoj populaciji iako je poznato kako ni jedna država nema svoju budućnost bez visokoobrazovanih ljudi.



Nema komentara:

Objavi komentar