utorak, 30. siječnja 2024.

Obraćenje na kršćanstvo nanosi veliku štetu Indiji?

U članku objavljenom u časopisu Times of India u ljeto 2019. predsjednik indijske savezne države Sjeverni Gujarata tvrdi da vjerska preobraćenja na kršćanstvo i islam čine veliku štetu hinduizmu i nacionalnom jedinstvu Indije.

Ova tvrdnja je na tragu uvriježene lažne priče da su kršćanstvo i islam „strane religije“ u Indiji i da ih treba kontrolirati i regulirati.

„Hindusi moraju biti protiv vjerskih obraćenja“, rekao je Dilip Trivedi, predsjednik Sjevernog Gujarata, za Times of India.

„Kršćanski misionari konvertiraju hinduse u ime socijalnih službi, dok muslimani to čine u ime ljubavi prema džihadu. Obraćanje na budizam, đainizam ili sikh religiju nije obraćenje. Čovjek može promijeniti sljedbu u religiji hindua, ali prelazak na islam ili kršćanstvo nanosi veliku štetu našoj religiji. Njihova ideja o nacionalnosti također se mijenja s njihovim obraćenjem“, rekao je Trivedi.

Njegova tvrdnja podnesena je kao dio članka u časopisu koji je izvijestio o broju zahtjeva za vjerske prijelaze koje je podnijela Vlada države Gujarata.

Naime, u toj indijskoj državi pojedinci koji žele promijeniti svoju religiju moraju tražiti dopuštenje od vlasti.

Trivedijeva tvrdnja također potvrđuje lažnu priču koja se često dovodi u vezu s kršćanima i muslimanima u Indiji. Hinduistički nacionalisti ističu da se preobraćenje na islam i kršćanstvo u velikoj mjeri odvija nezakonitim sredstvima. Navode da kršćani koriste socijalne usluge i pomoć kako bi naveli hinduse na obraćenje na kršćanstvo.

Kao odgovor na to nekoliko država u Indiji izglasovalo je zakone o slobodi vjeroispovijesti koji vjersku konverziju čine nelegalnom, nasilnom ili prijevarnom.

Nažalost, ove zakone u velikoj mjeri koriste hindu radikali za uznemiravanje kršćana ili opravdavanje brutalnih napada na njih.

 

Kršćansku tinejdžericu silovao političar

Organizacija International Christian Concern (ICC) saznala je da je Saimu, 15-godišnju kršćanku, pretukao i silovao tri puta Mian Tahir Jamil, muslimanski političar u pokrajinskoj skupštini u Punjabu, u distriktu Faisalabadu.

Prema izjavi Saimina oca, 19. lipnja Tahir Jamil je silovao njegovu kćer nakon što joj je zaprijetio da će „šutjeti ili riskirati gubitak života“. Saima je također izvijestila da su je i Tahirovi sinovi seksualno zlostavljali dok je radila na njihovu imanju.

Osim toga otkriveno je da je tjedan dana prije incidenta Tahir na nju seksualno nasrnuo, ali se ona zaključala u toaletu kako bi se zaštitila. Kada ju je obitelj napokon uspjela spasiti, Tahirova žena Bano Bibi nemilosrdno ju je tukla i odrezala joj kosu kao kaznu za skrivanje.

Srećom, Saima je uspjela pobjeći i ispričati priču o zlostavljanju svojem ocu naglašavajući da je, osim silovanja 19. lipnja, doživjela konstantna zlostavljanja od Tahirovih sinova, dok ju je supruga Bano verbalno maltretirala.

Unatoč informativnom izvješću podnesenom protiv te obitelji zlostavljača, pakistanska policija nije poduzela nikakve korake.

Kršćani i aktivisti za ljudska prava dogovorili su da to pitanje bude pravično riješeno i ne odustaju od pravnog gonjenja obitelji Jamil.

Prodaja kršćanskih djevojaka iz Pakistana u Kinu

International Christian Concern (ICC) je otkrio da su djevojke iz većinski kršćanske zajednice u Punjabu, u Pakistanu, prodane kao bijelo roblje u Kinu. Ove djevojke, koje su iz iznimno siromašnih kršćanskih obitelji, nadaju se udaji za neke bogate poslovne ljude, ali umjesto toga prisiljene su na seksualno ropstvo.

U jednom primjeru Nataša Masih je „udana“ za bogata Kineza. Muškarac je „platio“ svoju nevjestu, što je kulturna naknada za brak u zamjenu za obećanje da će se brinuti o njoj dok mu je supruga. U Kini je, međutim, Nataša bila smještena u hotelu na vrlo udaljenom mjestu gdje je prisiljena imati seksualne odnose s nekoliko muškaraca.

„Kupio sam te u Pakistanu. Ti pripadaš meni. Ti si moja imovina“, rekao joj je „suprug“.

Kada je to uspjela telefonski prenijeti svojim roditeljima, evanđeoska zajednica u siromašnoj četvrti u pakistanskom gradu Faisalabadu skovala je uspješan plan za spašavanje Nataše koja se nalazila na 1 500 kilometara udaljenosti, te je ona izbavljena iz tog ropstva.

Nažalost, Nataša je samo jedna od stotina djevojaka koje doživljavaju ovu transnacionalnu trgovinu seksualnim robljem iz Pakistana u Kinu.

Problem je što te djevojke dolaze iz siromašnih kršćanskih zajednica, a njihovi roditelji jednostavno traže bolji život za svoju djecu. Roditelji su potpuno zaslijepljeni i pretpostavljaju da njihove kćeri odlaze iz Pakistana u bolji život.

Pakistan je nacija koja duboko diskriminira kršćane – na mnoge ih se načine tretira kao građane drugog reda i ugroženi su u smislu mogućnosti zapošljavanja i oblika napredovanja. Realnost trgovine seksom u kršćanskim zajednicama izazvala je određenu uznemirenost za pakistanske dužnosnike, međutim Vlada „čini sve što je u njezinoj moći“ kako bi situaciju udaljila od velikih medijskih kuća da bi održala svoje ekonomske odnose s Kinom.


Mladić u Ugandi premlaćen i odbačen zbog vjere u Krista

MorningStar News izvijestio je početkom srpnja da je jedan mladić u Ugandi zbog obraćenja na kršćanstvo progonjen te izbačen iz obiteljske kuće.

Mladić po imenu Asuman Kaire (20) postao je kršćaninom 2017., ali je svoju vjeru sakrio od obitelji, uključujući i njegova muslimanskog očuha. Kada je očuh, ovog ožujka, saznao za vjeru njegova posinka, pretukao ga je, a zatim izbacio iz kuće. Također, odvojio ga je od ostatka obitelji i praktično prisilio da živi na ulici.

Srećom, Kaire je uspio pronaći utočište i pomoć kod predstavnika lokalne Protestantske Crkve, međutim stvari su postale mnogo gore.

Prema policijskom izvješću, 15. lipnja gomila ekstremističkih muslimana pristupila je crkvi i pastoralnim objektima znajući da se Kaire skrivao unutra.

Pokušali su ući, tražili su da se otvore vrata te vikali „Allahu Akbar“ i kako Kaire treba umrijeti.

Mladiću su pomogli lokalni muslimani i kršćani koji su ga neprimjetno izvukli iz pastoralnog objekta i u tajnosti prebacili kod jednog kršćanina.

Kaire od tada nije uspio vidjeti svoju obitelj niti razgovarati s njima. Mora živjeti u skrovitosti i ne može dovršiti školovanje.


Nema komentara:

Objavi komentar